Vaše vzkazy
Komentáře
Přehled komentářů
taky tam máš jednu chybu a nebudu tě za ni odsuzovat.
Já jsem si odseděl vraždu na Mírově a dnes jsem vyrovnaný člověk.Když to nikomu neřeknu,tak to nikdo nebude vědět.Ale já jsem se s tím naučil žít a tak mi nedělá problém se o tomto tématu s kýmkoliv bavit.Vzal jsem si z toho doživotní ponaučení a dnes se mám líp,než když jsem šel do vězení.A věř mi,než mě zavřeli,tak jsem měl snad vše nač jsem si vpoměl.Dnes si na tyto věci těžce vydělávám a jsem spokojený více než před uvězněním.Ano,byl jsem a jsem vrah,ale když se nad sebou zamyslím,tak jsem dnes na tom líp než kterýkoliv nepotrestaný-bezúhonný občan.
No nic,měj se krásně a dávej pozor při řízení auta ať nezpůsobíš autonehodu - pozůstalí by ti pak taky mohli nadávat do vrahů a ne do zabijáků.
Jirka.
nedá se to číst
jura, 27. 7. 2010 17:00Bože je vrah a vrah?Není....existuje totíž vražda a zabití...mezi tím je rozdíl,ale vrah je jen vrah....jo a některé příspěvky se nedají číst,to jsou chyby jak by to psal slon chobotem
UBYTOVÁNÍ
TomášFuk, 25. 7. 2010 21:25Vzkaz pro Pavlu. Ubytování můžeš sehnat jedině v Mohelnici. Jsou tam hotýlky a pochybuji, že budou stát víc jak v Brně, kde seženu ubytování i za 300 kaček bez problémů. Přímo na Mírově ubytování neseženeě. Všichni, co tam jezdili na návštěvu, posouvali hodinu návštěv podle příjezdu. Spojení děs. Jezdilo se taxíkama z Mohelnice a jezdilo víc lidí v jednom autě a tím pádem se jich skládalo víc. Pěkné pořízení.
Pro Michala Pivoně.
Iveta, 24. 7. 2010 21:00Prosím Vás kdo znáte Michala předejte mu pozdrav od jeho bývalé spolužačky Ivety D.
pro Petru
Lebowski, 23. 7. 2010 20:23Vrah je vrah. Pokud někdo zabije nešťastnou náhodou, nebývá odsouzen za vraždu, ale za ublížení na zdraví s následkem smrti. Tedy ne paragraf 219, ale 221 - 225.
pro Toburiho
Lebowski, 23. 7. 2010 16:17Vy jste člověče idealista! Fair-play ve vězení? Nedá mnoho práce najít si na webu výpovědi bývalých vězňů. Popisují, jak je nováček okamžitě okraden, jak se tam i nadále okrádají vězni mezi sebou, jak bonzují bachařům za různé osobní výhody, atd. atd.. V co věřím já? Věřím, že zrušení trestu smrti byla chyba. Např. vrah a násilník Polgári, který vedl v Leopoldově vězeňskou vzpouru (při které chtěli zabít vězně, kteří se jí nechtěli zůčastnit - to je fair-play) by se asi rozvažoval rok poté utéci (se skupinou dalších vězňů) a zabít přitom pět dozorců. Dnes už by asi byli popraveni a nechystali by se na svobodu (jeden už je dokonce propuštěn). Věřím ve smysluplnost probační služby, která pomáhá vrátit se odsouzeným do normálního života. Ale věřím také, že vězení by mělo být tak tvrdé, aby se člověk budil i po letech hrůzou při pomyšlení, že by se tam mohl vrátit. Nevěřím, že vězení někoho převychová, ale jeho hrozba může působit jako demotivační prvek před spácháním trestné činosti.
ubytovani
pavla , 20. 7. 2010 18:38v zari jedu za manzelem na MIROV na navstevu nevite nekdo kde se mohu ubytovat velmi lacino jedu poprve a nemam na rozhazovani
pro Jirku
Petra, 19. 7. 2010 10:06Velice hluboká myšlenka, až mi z ní mrazí... !!! Taky mám za tou vysokou zdí s ostatným drátem bráchu a už se nemůžu dočkat až se shledáme...Zcela souhlasím s tvým názorem, je vrah a vrah, jeden může vraždit s nekalým umyslem, druhý zabije neštastnou náhodou...to jsou dva zcela odlišné případy, které nelze házet do jednoho pytle...
pro HELENKU
Šplíchal Jiří, 30. 6. 2010 11:05
Budu tvrdý !
Staň se podle tebe ,ale MUSÍŠ BÝT VYKONAVATELEM trestu smrti.
Chtěla by jsi to dělat?Pokud ano,tak nejsi jiná než my vrazi.
Jirka.
vrazi
helena, 29. 6. 2010 14:24VRAH zustane VRAHEM pro me to neni clovek ale zvire smrt za smrt Kreslo smrti bych dala muj syn ani nedokoncil 1 tridu pokrikovali na nej SYN VRaha VRahu leci se na psychine
pro MIRISKA
Šplíchal Jiří, 29. 6. 2010 11:16
Vážená paní či slečno.Nemihu napsat že vás chápu na 100 % ,ale asi vím,jak se cítíte.Jediné co vám mohu napsat je,ať jste moc a moc silná a s minulostí se vyrovnejte co nejdřív a hlavně ve zdraví.
Nikdo nikdy nikomu nevidí do hlavy.
Já osobně jsem seděl za vraždu a dokážu rozlišit mezi vrahem a vrahem.Neházím je do jednoho pytle,neodsuzuji je všechny stejně atd.
Závěrem chci jen napsat - KDYŽ se nám nechce starat o odsouzené ve VTOS a pochopit že jsou naší součástí,tak jak a proč z nich chceme mít po návratu spořádané občany?
Na toto téma se dá napsat mnoho řádků,listů a stejně mi nezbývá než napsat - TISÍC lidí TISÍC názorů.
co je normální?
prostě já, 28. 6. 2010 20:11Předně děkuji stejně jako pan Jiří za normální komentář a poté reaguji na vzkaz Miriskovi: každý si obhajuje to své. ANi já netvrdím, že se máme všech vrahů zastávat, jsou vrazi a vrazi. Chápu, nebo se snažím chápat vaši situaci a tak mi věřte, že i já si myslím, že jsou tací, kteří tam opravdu patří!!! Tohle téma se nedá vnést do pár vět či odstavců, zkrátka nelze nacpat všechny a všechno do jedné krabičky. Vám přeji snad klidný život i když tobude ještě těžké a zároveň přeji všem kdo mají své blízké za tím ostnatým drátem a tlustou zdí, brzké shledání...
Vzkaz Toburimu
Mirisek, 27. 6. 2010 16:50To není nenávist,ale jak má člověk žít s tím vědomím,že žil vedle vraha?6e jeho drahá polovička žila dokonale dvojí život a dotyčný surově vraždil,napáchal dluhy a lhal?Tak takoví lidé nepotřebují odbornou pomoc?Přestaňte se všech věznů zastávat,jsou totiž i takoví,kteří tam opravdu patří.Jsem jedna z nich a věřte,že stín minulosti na mne leží pořád a bez léků a lékařů nedokáži normálně žít..takže važte,prosím,slova...děkuji
Děkuji Toburimu
Šplíchal Jiří, 25. 6. 2010 16:13Moc děkuji za konečně normální komentář.Děkuji.
Ne vězni, ale lidé toho času ve vězení
Toburi, 25. 6. 2010 8:46
po přečtení některých článků, kde jistý X.Y. se vyjadřuje o vězních jako o těch, co si zaslouží sedět až zčernají, mě jímá hrůza. Takový člověk, z něhož přímo čiší nenávist k vězňům, je určitě horší, než většina těch vězňů - aspoň povahou. Ve vězení totiž existuje fair play - to tento člověk nezná, žije jen zlobou a nenávistí. Ta ho sžírá. Kromě toho by si takový jedinec měl zamést před vlastním prahem. Opravdu nikdy nejel bez řidičáku, nic neukradl, nepokusil se o něco? Pokud je úplně dokonalý, je asi Bůh. Lidé nedokonalí jsou.
To nemluvím o tom, že takový člověk je jeden z těch, kteří se "zaslouží" o návrat vězňů zpět do věznice, protože svou intolerancí po jejich návratu je vlastně nutí k původnímu způsobu života. Neuvědomuje si, že jeden vězeň stojí daňové poplatníky od 30 do 50 tisíc měsíčně.
Ten člověk, který se o vězněných tak nehezky vyjadřuje, je asi nejen zlý, ale také hodně nešťastný, neuspokojený a měl by možná vyhledat odbornou pomoc. Taková zloba není normální.
pro JANU
Šplíchal Jiří, 18. 6. 2010 16:45
Jani,to co jsi napsala není správné.Možná tuším co jsi zažila,ale svou reakcí dáváš najevo svou slabost.Musíš být nad věcí.Vím že je to dost těžké,ale ty musíš ukázat,že nejsi stejná jako ON.Určitě jsi normální a jinak pohodová ženská,tak se snaž své přání změnit.
Pokud si o tom budeš chtít promluvit,tak mi můžeš napsat na můj email - splichal32@seznam.cz.
Měj se co nejlíp to půjde,hlavně se drž.
vrah zelenak
jana, 22. 5. 2010 18:18kdo zna na Mirove Dusana Zelenaka tak mu vyridte at tam chcipne Vrahoun zkurvysyn parchant vrahoun vykurvenej zdechni tam SMRT ZA SMRT KRIPLE
bez pravidel by tu byl jeste vetsi chaoz
JayK, 1. 4. 2010 1:16Souhlasím s Lebowskim,tolik gramatickych chyb se opravdu nevidi,tak to potom vypada jako by tu psali podstatne mladsi ctenari,nebo podprumerne inteligentni lide,coz je pravdepodobnejsi k obsahu prispevku.samozrejme jsou zde neznali co veznum nadavaji,lide co maji pokrivene mysleni(p.sejkora),a rodinni prislusnici.Dle meho nazoru jste pane sykoru pozbyl rozumu nebo jste dite vydavajici se za dospeleho,kdyz vy chcete zabit ja chci zit.ci potreba ma pravo?kdo dal pravo vam brat cizim zivot??fetujete casto??veznice tu neni jen proto aby vas potrestala ale aby jste si uvedomil svou cinnost nez vas pusti ven-pokud nemate dozivoti.Pokud by se vam libilo ze vam denne budu deformovat oblicej.odepiste a koupim si prukazku na vlak.pravdepodobne jste roli chorobomyslneho zazil pouse jako vy sam.mozna by vam nekdo mohl otevrit oci.Pokud lidi budou dodrzovat etiku nebu treba zakonu,veznic ani policie.Bohuzel je to nemozne.pokud by bylo povoleno krast bez trestu i lide kteri netrpi kleptomanii,ci netrpi hlady by zacali krast.zakony se nas jen snazi drzet v mravnich zakonech ktere by mel kazdy clovek dodrzovat a mit je v sobe.ja taky nepodepsal ze pana Sejkorovi nedam nikdy pres hubu takze pozor aby se to na vas neobratilo,a pro vas co nadavate veznum vsemy ruznymy nadavkami povazte ze tam nesedi pouze lide za vrazdy a unosy,ale lide kteri nemeli na zaplaceni uctu kvuli financni tisni,lide co zavinili autonehodu apod.samozrejme vetsina veci se dala ovlivnit ale ne celych 100%udelalo cin s umyslem,pravda je nekde uprostred.....Doporucuji vsem zhlednout film 12 rozhnevanych muzu,i kdyz je to jen film jsou tam hezke postrehy a je to pekny napad
Je to tady docela pěkné bahno -
Lebowski, 23. 3. 2010 22:31- tyhle komentáře. Vede teda Lucka z Čakovic, ta má (krom otřesné češtiny) za mřížema asi půlku rodiny. Takže vážené dámy - vaši milí nebručí kvůli "zlému státu", ale kvůli tomu, že to jsou hajzlové a nemakačenkové - slaboši, co umí jen krást. A takové je třeba zavírat až zčernají (i když ve většině případů už černí jsou).
Posílám pozdrav
neznámá, 21. 3. 2010 15:42Prosím pozdravujte Honzu Svancaru :Posílám mu velký pozdrav!!!On sám pozná kdo mu to posílá .Díky
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34
Juro a Lebowski
Šplíchal Jiří, 30. 7. 2010 16:29